duminică, 4 mai 2014

1st May

Hello my lovely friends ,


 Cum ati petrecut frumoasa zi de 1 Mai ? :-) Eu mi-am facut n planuri pentru aceasta zi stiind ca voi fi in concediu in aceasta saptamana , singurul lucru pe care nu mi-l doream era sa raman in preajma casei sau a orasului . Toate planurile s-au naruit rand pe rand :-)))  si asa ne-am trezit in ultima zi ca nu avem ce face :-)) pana cand iubitul meu m-a sunat in dimineata de 1 Mai sa imi spuna "imbracat-te , vom merge la Suncuius" , pentru cei care sunt din zona Bihor si nu numai , stiu ca aici se organizeaza an de an cele mai frumoase festivaluri :-) iar eu de mult imi doream sa ajung:-)
   Evident vremea a fost super placuta cand am ajuns , a fost indulgenta cu noi si cat timp am mancat , am mers sa ne mai facem si cateva poze si sa vizitam Pestera Unguru Mare :-) In drum spre masina am facut un dus rece :-)) ca doar vremea a fost cat se poate de permisiva cu noi si aveam nevoie de un dus sa ne revenim :-)))
  Cu alte cuvinte , muzica buna si oamenii faini ne-au facut sa ne gandim sa revenim cu proxima ocazie acolo :-)

p.s.
Va astept pe pagina de instagram @marinaiordache si pe cea de facebook  .
How did you spend your 1st May? Me and my boyfriend made a lot of plans , but one by one fall , I know it I don't want to stay home this week , because I'm off from my work , and I wanna enjoy my free time :-)
  My boyfriend calls me in morning of 1st May , to tell me , put some clothes on you , we go to Suncuius , I was more than happy , because always I wanted to go there , every year there is held the most beautiful festivals .
  Weather was kind with us , till we eat , visit  and made some pictures , in our way to the car we made a cold shower :-)) to wake up at reality :-))
   In other words , good music and nice people make us to think to return there soon :-)

p.s.
I waiting you on my instagram @marinaiordache and also on my facebook 






Beautiful week and good weather wish you ,

With Love ,
M.


2 comentarii:

  1. Wow! You have done a fantastic job this time!
    I am mesmerized by this post! Love it!
    You do not know how glad I am that I came here! Big hugs!

    I published 30 ideas for hair accessories (ornaments)- maybe you'll find something for yourself? :-)



    Regards,
    Katherine Unique


    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx