duminică, 18 mai 2014

Lentile de contact de vedere

Buna dragii mei ,



  • Please use Google Translate !




         Azi va voi vorbi putin despre prima mea experienta cu lentilele de contact de la Videt  .
   De mult timp doream sa probez lentilele de contact , deoarece de multe ori imi uit ochelarii de vedere acasa ( chiar zilele trecute am patit-o :-)) fiind mai distrata de felul meu , abia cand am ajuns la locul de munca am realizat ca nu ii am la mine , lucrand 8h in fata computerului mi-as fi obosit ochii extrem de tare si nu as mai fi putut lucra :-) ce fericita as fi fost daca as fi avut lentilele de contact de la Videt  in acel moment , nu ar mai fi trebuit sa dau telefoane disperate sa mi se aduca ochelarii :-)) )  si prin urmare sunt mult mai practice :-) mai ales daca trebuie sa purtati ochelarii de vedere in permanenta , cum ar trebui sa ii port eu :-D si cu siguranta nu aveti cum sa le uitati acasa odata puse :))
   Prima experienta cu lentilele Videt a fost ciudata :-)) nemaiutilizand pana in acel moment niciodata lentile , trebuie sa recunosc ca m-am chinuit nitel (30min ) :)) pana am reusit sa le pun , a2a si a 3a oara a inceput sa fie cu mult mai usor si timpul evident mult mai scurt .
   Pe pagina Videt gasiti toate detaliile pe care trebuie sa le stiti despre utilizarea lentilelor de contact si nu numai ! Asa ca va invit sa accesati pagina lor pentru gasirea lentilelor perfecte !

   Astept sa imi scrieti cum a fost prima voastra experienta a voastra cu lentilele de contact !
Va astept pe Facebook cat si pe instagram @marinaiordache


Cu mare drag ,
M.


8 comentarii:

  1. Ma bucur tare mult pentru tine,si mai ales ca dupa putin exercitiu, ai prins ideea de-a le pune intr-un timp cat mai scurt.
    Acum totul e mult mai simplu:
    - lentilele nu se aburesc,poti purta si ochelari de soare si poti practica un sport fara a avea grija lor:p
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc frumos pt comentariul tau...
    blogul tau la fel e foarte dragut
    te pup si te voi urmari
    http://myabeschieri.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ,mi-as dori sa vorbesc cu tn..poti sa-mi scrii in privat,sau pe facebook...please...?poopici

    RăspundețiȘtergere
  4. Good review, thx for sharing. Lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am indraznit niciodata sa`mi pun lentile, sunt o fricoasa :)))
    abia astept sa ne arati poze, sa vedem cum iti sta

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bun review! Lentilele sunt intr-adevar o inventie grozava!
    Nelly.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur fetelor ca va placut postarea :-) Delia sunt doar de vedere lentilele ..
    Va pup

    RăspundețiȘtergere

ThankU` for comments !!! I`m so happy when I read all comments !!! If you follow me , I will follow you back for sure :) xxx